wtorek, 25 stycznia 2011

Apartamenty w Warszawie

Pracując w branży reklamowej miałem klienta z Warszawy na dużą sieć digital signage. Potencjalnym partnerem biznesowym była duża sieć marketów, a mi zależało na tym kontrakcie. Postawiłem na innowacyjne podejście do prezentacji i wynająłem luksusowy apartament w Warszawie, w którym przygotowałem rewelacyjną prezentację. O wynikach napiszę za chwilę...

Warszawa jako stolica Polski i największa aglomeracja w Polsce stawia wysoką poprzeczkę. Dla kogoś takiego jak ja biznesmeni z Warszawy to wyjadacze. Chcąc ich kupić postanowiłem postawić na innowacyjność. Znając już inne apartamenty w Polsce postanowiłem znaleźć apartamenty w Warszawie, w których mógłbym zrobić swoje show.

Rynek w Warszawie
Do Wawy podróżowałem dość często, ale zazwyczaj nocowałem w następnej na liście miejscowości, którą miałem odwiedzić. Nie chwaląc się - nigdy nie używałem GPS'ów dlatego noclegi w Warszawie przysparzały mi problemy.

Wracając do mojego pomysłu. Korzystałem już z noclegów w apartamentach wrocławskich. Zazwyczaj wybierałem te tańsze, bo wynajmowałem je tylko w konieczności odpoczęcia. Rynek wynajmu apartamentów w Warszawie jest duży, choć w porównaniu do Krakowa i Wrocławiu nie wygląda na pierwszy rzut oka dobrze. W Internecie trudno znaleźć na prawdę ciekawe apartamenty w Warszawie.
Ja potrzebowałem tym razem czegoś wyjątkowego i znalazłem. Nie będę opisywał firmy i całej procedury rezerwacji, nie opiszę też apartamentu, który wynająłem. O walorach same mówią zdjęcia, które wykonałem zaraz po wejściu do apartamentu:

Salon w wynajętym apartamencie
Salon i część jadalna apartamentu
"Mój" apartament w Warszawie 
Aneks kuchenny
W tym apartamencie przygotowałem prawdziwie multimedialne show. Wykorzystując jeszcze inne pomieszczenia przygotowałem prawdziwą prezentację zalet sprzedawanego przeze mnie systemu digital signage. Nietuzinkowym podejściem do tematu i oprawą zdobyłem sobie przychylność Partnera. Na dużej przestrzeni mieszkania mogłem zaprezentować wszystkie zalety swojej oferty.

Dzięki temu, że wynająłem apartament w firmie Just In Apart zyskałem nie tylko nowego klienta. Dowiedziałem się, że stać mnie na luksusowe apartamenty w Warszawie.

Polecam kreatywne podejście do turystyki apartamentowej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz