sobota, 26 marca 2011

Bazy apartamentów w Polsce

Po ostatniej publikacji, w której pisałem o możliwości wynajmu apartamentów w Polsce poprzez serwis Booking.com otrzymałem wiele wiadomości, że mógłbym zrecenzować inne bazy apartamentów w Polsce. Pomysł jak najbardziej mi się spodobał, bo sam czasem poprzez serwisy takie jak Noce.pl, A4u.pl, SleepOK.pl, JustNight.pl czy Zasypiam.pl szukałem apartamentów do wynajęcia w Polsce.

Często dzieje się tak, że szczególnie małe aparthotele startują od obecnością w bazach noclegowych, a w szczególności tych, które są dedykowane pod apartamenty. Aparthotel ma wtedy więcej źródeł pozyskania klienta, choć płaci za to od 10% do 25% wartości rezerwacji. Na pewno w ten sposób firmy oferujące jeden lub kilka apartamentów mogą zacząć budowę bazy klientów.

A jak wygląda dobra baza apartamentów od strony poszukującego noclegu?

Baza apartamentów Casamundo
Baza apartamentów Casamundo.de

Na pewno musi być przyjemna dla oka i prosta w nawigacji. Z pewnością taka baza powinna posiadać dużą ofertę wynajmu apartamentów z całej Polski. No i najważniejsze sprawy: baza musi być aktualna i umożliwiać prosty system rezerwacji włączając w to szybki i bezpieczny system płatności.

Nie chcę się teraz szerzej rozpisywać, bo w następnych postach postaram się przedstawić wady i zalety polskich baz apartamentów. Mam nadzieję, że moje spostrzeżenia pozwolą Wam łatwiej wynajmować fajne apartamenty w Polsce.

Już jutro zrecenzuje Wam jedną z najstarszych baz apartamentowych w Polsce jaką jest Noce.pl. Zapraszam do lektury i dzielenia się Waszymi opiniami. Takie na pewno pomogą rozwijać te jakże przydatne osobom ceniącym sobie luksusowy i tani nocleg serwisy.

2 komentarze:

  1. Fajnie by było, gdyby pokazał Pan zasięg tych baz i oszacował potencjał współpracy aparthoteli z tymi bazami apartamentów. Jak wiadomo strony te mają różne liczby użytkowników. Odpowiedź, która baza apartamentów pozwoli nam szybko wynająć nasze apartamenty była by wskazana. Z góry dziękuję za rzeczywiste dane. Z pozdrowieniami z Wrocławia - Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z doświadczenia wiem, że sama profesjonalna baza to nie wszystko, bo to co ładnie wygląda na stronie internetowej nie zawsze jest takie w rzeczywistości. W tym roku postanowiłam poszukać ogłoszeń na allegro. Troche tam jest zamieszania, bo połowa ogłoszen kierowała mnie do serwisu otowakacje i tam do nastepnych. Sezony jeszcze nie ma wiec postawilam na Kolobrzeg z nadzieja ze tu sie zawsze cos dzieje :D i tak trafilam na ogłoszenie malutkiej regionalnej firmy, ktore przekierowalo mnie na ich portal holiday-apartments.pl i musze przyznac ze jestem mile zaskoczona. Własnie siedze sobie w kołobrzegu, blisko plażym a co dla mnie ważne nie było problemu żeby zabrac mojego psa bez którego sie nie ruszam ;) Wniosek: ilość nie zawsze przekłada sie na jakosc;)
    Pozdrawiam, Aneta.

    OdpowiedzUsuń