niedziela, 23 stycznia 2011

Apartamenty w Szczecinie

Największe miasto północno - zachodniej Polski to Szczecin. Ze względu na usytuowanie geograficzne jest ważnym punktem tranzytowym. Zarówno to, jak i historia Szczecina sprawia, że miasto tętni życiem i stale się rozwija.

W Szczecinie przebywałem kilkukrotnie. Nigdy nie miałem czasu na zwiedzanie tego miasta poza drobnymi wyjątkami. Najpierw poznałem Szczecin z samochodu - pewnie nie ma się czym chwalić. Najwięcej czasu z przyczyn zawodowych spędziłem w okolicach Wałów Chrobrego i to miejsce urzekło mnie najbardziej. Najpierw spałem dwukrotnie na statku właśnie przy Wałach Chrobrego. Hotel i Restauracja w jednym czyli rosyjski statek wycieczkowy Ładoga. Jak buja śpi się całkiem przyjemnie, a łóżka na Ładodze bywają wciągające. Więcej o statku można znaleźć w witrynie www.ladoga.pl.

Wały Chrobrego w Szczecinie
 Wymagania biznesowe spawiły, że musiałem znaleźć pokoi o wyższym standardzie. Nowocześniejszych i bardziej reprezentatywnych. Znalazłem je w aparthotelu Apartamenty Pawłowski. Dobre ceny, szybki dojazd do centrum, spokojna okolica i wysoki standard wykończenia apartamentów sprawiły, że właśnie wybrałem swój apartament w Szczecinie: Glamour, Natural i Garden.

Apartamenty Pawłowski to prawdziwie luksusowe noclegi w Szczecinie. Dzięki temu, że to młoda firma wyjątkowo profesjonalnie podchodzi do gości. Czułem się w ich apartamnetach wyjątkowo. Co dziwne znalazłem tylko jeden aparthotel w Szczecinie, oferujący noclegi w mieszkaniach. Porównywałem też oferty hoteli i jednak te apartamenty w Szczecinie wydały mi się najsłuszniejszym wyborem.

Funkcjonalne, komfortowe, estetyczne - sami zobaczcie:

Apartament Glamour w Szczecinie - salon
Apartament Glamour w Szczecinie - kuchnia
Apartament Glamour w Szczecinie - sypialnia

Jeśli szukasz luksusowego noclegu w Szczecinie to Apartamenty Pawłowski będzie najlepszym wyborem.

Polecamy te apartamenty w Szczecinie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz